ההפגנות עזרו • יורחבו שעות התפילה בקברו של הגר"ע

    יוסי צלניקר No Comments on ההפגנות עזרו • יורחבו שעות התפילה בקברו של הגר"ע
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי קיים הבוקר סיור בבית העלמין סנהדריה שבו טמון מרן הרב עובדיה יוסף זיע"א במטרה לפתור את בעיית סגירתו של בית העלמין בלילות, ולאפשר למבקרים להתפלל במקום בכל זמן שירצו.

    בסיור השתתפו ח"כ אריאל אטיאס, ח"כ ניסים זאב, יו"ר המועצה הדתית בירושלים יהושע ישי, מנהל מועצת בתי העלמין הלל הורביץ, מנהל חברה קדישא חנניה שחור, ויו"ר סיעת שס בירושלים נתי לסרי בפגישה שקדמה לסיור הועלו בפני יו"ר ש"ס מגוון הבעיות הקיימות במקום, הן מבחינת שעות פתיחת המקום והן מבחינת ניקיון האתר, וכן הקמת אוהל מעל חלקת הקבר.

    הפגנות ענק: לא תפרידו אותנו ממרן

    בתום הסיור במהלכו קיבל דרעי סקירה מכלל הגורמים הרלוונטיים לאתר, הוחלט על מספר צעדים ראשונים לטובת הציבור.בין היתר הוחלט כי מעל חלקת הקבר יוקם לאלתר ציון מכובד שיגן מפני הגשמים והחום על הבאים להשתטח על קברו של מרן, וכן מקום מיוחד להדלקת נרות נשמה ומדפים לספרי תפילה.

    בנוסף סוכם כי יוארכו שעות הפתיחה של בית העלמין, ואת השעה המדויקת יקבע הראש"ל הרב יצחק יוסף.כמו כן סוכם כי על מנת לשמור על קדושת המקום יתוגברו פועלי הניקיון במקום במשך כל שעות היוםבנוסף סיכמו המשתתפים בפגישה על בניית כניסה מיוחדת לבית העלמין מכיוון רחוב שמואל, אשר תגיע ישירות למתחם הציון, בכפוף לאישורים הנדרשים.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי סיכם את הביקור ואמר: כבודו של מרן זכר צדיק לברכה מחייב את כולנו לעשות הכל ע"מ שמקום הציון יהיה ראוי מכובד ונגיש למען האלפים הבאים להשתטח במקום, אני מודה לכל הגורמים שנחלצו למען מטרה זו ושמח על ההבנות שהושגו היום".
    IMG_9801

    IMG_9779

    IMG_9726

    IMG_9761

    IMG_9716

    IMG_9795



    0 תגובות